fredag 17 juli 2015

The most annoying human being I'd ever met-Dagens


Låt: "Timebomb" med Tove Lo.
Outfit: T-shirt, byxor och solglasögon från HochM, kofta från Lindex, skor från Mellerud..
Smink: Nej.
Nagellack: Virgin queen från A England.

Frisyr:  Fläta.
Doft: Amber and vanilla från HochM.
Smycke: Bara ringarna.
Klocka: Nej.

Frukost: Chiapudding, te.
Fika: Te och kaka.
Middag: Grillad karré med ugnsbakade rotfrukter.

Pryl: Mobiljävel. Den åker snart i väggen.
Sysselsättning: Handla, hundpromenad, läsa, vattna.
Träning: Hundpromenaden.

Kvällsnöje: Fredagsmys.

Att tillägga: Jag unnar mig datorfria dagar numera. Det är väldigt skönt för mig att låta hjärnan vila från allt brus som internet är. Det innebär att jag läser betydligt mindre fanfics och mer böcker, bland annat. Samt att ni ibland får se förinställda inlägg om jag bestämt mig innan för vilken dag som blir ledig. Eller så blir det bara tomt här helt enkelt. 
Dagens kommer dock fortsätta vara dagsfärska. Promise!