söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag-Dagens


Låt: Har inte lyssnat på något alls idag. Så... ingen?
Outfit: Leggins och huvtröja från HM, tröja från Monki.
Smink: Inget.
Nagellack: Bordeaux från HM Beauty.

Frisyr: Utsläppt.
Doft: Woodsmoke and vanilla från Firebird.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Tissot PR 100.

Frukost: Te, surdegsbrödsmacka med ost.
Fika: Kaffe och hjärtformat godis.
Middag: Pasta carbonara.

Pryl: Biobiljett.
Träning: Av skrattmusklerna.

Kvällsnöje: Sista avsnittet av "London spy".

Att tillägga: Firade alla hjärtans dag med att gå på bio med älskade maken. Vi såg "Deadpool" och jag är mycket nöjd med det filmvalet. Jag minns inte när jag skrattade så här mycket på bio senast. Även om skrattet fastnade i halsen ett par gånger. Jag fick vad jag ville ha - skratt och action i en salig röra.