söndag 24 juni 2018

Shoot an apple off my head-Dagens

Tittar lite på F1, om ni undrar vad jag håller på med.

Låt: "Clocks" med Coldplay.
Outfit: Ärmlös tunika från Top Shop, byxor från H&M.
Smink: Oftast inte på en söndag. Heller.
Nagellack: Lonesome George från Cirque. By the way - jag är medveten om att det är månadens sista söndag idag, och att jag i vanliga fall visar nagellack då. Men eftersom det är nästan en hel vecka kvar på juni så får ni tåla er till nästa söndag, som är julis första.
Doft: Woodsmoke and vanilla från FirebirdBathBody.
Smycke: Örhängen i trä från A salty shop.
Klocka: Inte idag.
Frukost: Te, chiapudding med smak av blåbär och lemoncurd som jag toppade med granola.
Fika: Rabarberpaj med glass och ett glas av Baileys iced latte. Var väl okej, men jag tror inte jag köper den igen.
Middag: Kommer bli kyckling med ugnsgrönsaker.
Pryl: Washi-tejp.
Motion: Ingen överväldigande.
Kvällsnöje: Så lite som möjligt.
Att tillägga: Nej. Känner mig nöjd så.