onsdag 17 januari 2024

Tömda

Jag har ganska många slattar, så nästa månad blir det här inlägget antagligen större än de tre tomma förpackningar jag har samlat på mig sedan sist. 


Depend. Nagellack remover. Supersnabb.
Självklart har jag redan startat upp en ny likadan.
Betyg 5/5

Holika Holika. Pure essence sheet mask. Lemon.
Mycket trevlig mask, och jag gillar den extra mycket för dosen med c-vitamin. Sval och skön på ansiktet, passformen är så bra den kan bli (lite för litet munhål) och den innehåller rikligt med essens som kan sparas i burk till en annan dag. Kommer säkert köpa igen.
Betyg 5/5

Holika Holika. Pure essence sheet mask. Cucumber.
Väldigt skön mask som återfuktar bra. Det var väldigt mycket essence som skvalpade runt i den här förpackningen, så jag har att kura med i flera dagar. I övrigt passform och så som ovan. Kommer köpa igen.
Betyg 5/5