måndag 11 juni 2012

Dagens, 11 maj. Eller JUNI kanske!


Outfit: Från början var det mysbrallor, tisha och allmänt slafs. Var dock tvungen att ta mig till ett Apotek (allergimedicin) så jag böt om till min storprickiga klänning från Monki.
Smink: Men nej. Om inte allergiplufsig gills?
Nagellack: Som ovan. Gula Bananas! från IsaDora och en svensk flagga med hjälp av Tranquility från Diamond Cosmetics.
Klocka: Väckarklocka. Inte trevligt.
Fika: Te och schackruta. De är slut nu.
Middag: Bräckt kassler, färskpotatis, kall örtsås och avokadosallad. Blev mätt idag med.
Doft: Kanske en aning svett?
Pryl: Kudde. Och allergitablett.
Post: En tjock vadderat kuvert med 12 nagellack från en av mina bloggbästisar. Och jag som inte fyller år förrän om flera dagar!
Väder: Mest soligt och uppehåll, men jädrar i min lilla låda vilken skur det kom på eftermiddagen!
Sysselsättning: Försökt hålla mig vaken. Läst. Flätat flickhår och målat naglar.
Barnabråk: Har visst varit lite ruff på studsmattan. Mrs Data är inte förvånad över det. Mrs Data undvek att skaffa studsmatta för att hon anade att det skulle bli så.
Kvällsnöje: Jodå. Jag sitter allt och tittar på Sverige - Ukraina jag med. Heja Sverige!