måndag 24 december 2012

Glossybox Glossy anniversary

God jul på er alla glada! Det här fick jag i julklapp från Glossybox häromdagen - deras 1 års-jubileumsbox. Lucky me så gillar jag den.


Från Anatomicals kommer Hot and fiery B-movie body cleanser, en duschgel med coca cola-doft. Luktar sura colanappar! Priset ligger på 79:- för 300 ml och jag har en halvstor tub om 150 ml. Misstänker att jag inte kommer få ha den i fred.

ACO bidrar med boxens minst upphetsande produkt. Jag använder liksom inte bronzer... Soft bronze face cream ska annars vara utjämnade för hudtonen, återfukta och skydda med vitamin B3 och vitamin E. Kommer testa den i varje fall. Tror jag.
Jag har en provtub om 20 ml, fullstor kostar den 79:- för 60 ml.

So Susan  bidrar med en ögonskuggstrio som verkar mycket lovande. Micronized 8-hour eye shadow palette med bas, kontur och highlighter. Vackert brunsotade ögon tror jag att det här kan bli. Dessutom cruelty free - me likes!
Kostar 129:- för en trio och märket är nylanserat.

La Sultane de Saba bidrar med en provflaska (40 ml) av sin Ginger green tea body lotion. Doftar fantastiskt och ska vara inspirerad av "orientaliska skönhetsritualer", vad det nu betyder.
Lyxig pryl som i fullsize kostar 269:- för 150 ml. Aouch!

Sist men inte minst en fullsizeflaska av ett av mina favoritmärken på nagellack, Zoya. Dessutom i en färg jag inte redan har - plus för det. Jag fick den röda nyansen Elisa. Tur att jag är av åsikten att man aldrig kan ha för många röda skimmerlack.
Zoya kostar normalt 149:- för en flaska med 15 ml.