onsdag 28 augusti 2013

Katter med klös i-Dagens

Awkward posing if you ever saw it.

Outfit: H&M all over. T-shirtklänning med tigermotiv (Divided), vinröda leggins och leopardfläckliga strumpor.
Smink: Nix njet nej no non. Om inte söndersnuten röd näsa räknas som smink.
Nagellack: Goodie bag från Fnug. Underbar färg, inte lika underbar applicering.
Frisyr: Nytvättat, lockigt och all over the place.
Doft: Body oil från Hei poa med Monoïdoft.
Klocka: 20:13
Smycke: Örhängen som jag tycker ser ut som lejonhonorhuvuden, från ett 6-pack örhängen på H&M Divided. Armband med plastpärlor som Lilla E gjort och mina ringar.
Fika: Te och kaka.
Middag: Köttfärssås och spagetti.
Pryl: Pappersnäsduk.
Sysselsättning: Man orkar inte så mycket när man fortfarande inte är frisk (vad faen?!). Så mest dumsurf och glo på "Supernatural" och så har jag varit och klappat på barnens fasters kattunge. Så söt att jag fick hål i tänderna.
Låt: "Survival" av Muse. Fortfarande
Kvällsnöje: Eftersom älskade maken och jag fräser igenom säsong 5 av "True blood" så kanske det blir ännu ett avsnitt där. Eller så dumsurfar jag lite till.
Att tillägga: Jädra kameleontförkylning jag åkt på! Idag - hosta. Har ju varit sjuk en vecka nu. Vill inte mer!