tisdag 17 februari 2015

Can you feel my love-Dagens

Ja. Jag gör en ful min. Because why not?

Låt: "Geronimo" med Sheppard. ar varit förföljd av den låten idag. Kunde varit värre - kunde varit en dålig låt.
Outfit: Svarta leggins från HochM, svartvit klänning från Monki, kofta från Vila, förkläde ärvt av min farmor.
Smink: Inget.
Nagellack: Candy crush från HochM

Frisyr: Green hair don't care.
Doft: Apolivas kroppsolja med argan- och mandelolja. Luktar precis som en vaniljparfym jag hade för en herrans massa år sedan.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Hehe. Jag har idag "stulit" älskade makens Revue Thommen Cricket som han funderade på att börja använda igen. Mohahaha!
Fika: Te och semla. Så klart. Min var med vaniljkräm och blandad grädde och mandelmassa.
Middag: Potatissoppa med ostknäcke.

Pryl: Gosig filt.
Sysselsättning: Semmeljakt. Orka baka egna.
Träning: Nope.
Kvällsnöje: Tv.
Dagens ord: "Jag har tråååååååååkigt." Sportlovslediga barn hemma...

Att tillägga: Årets första "Dagens" minsann! Har ni saknat? Y/N