torsdag 12 februari 2015

Ont om inspiration är det gott om

Nu när jag inte längre uppdaterar varje dag så blir det tyst ibland. Som den här veckan när jag känner mig oerhört oinspirerad.
Hade en tvådagarsmigrän som hade sitt ursprung i en underbar solig promenad. Bara för att jag glömde solglasögonen och spenderade prommisen med rinnande, bländade ögon som ville hoppa ut i huvudet på mig och gömma sig i skogen. Hur man vet att man har ljuskänsliga ögon avdelning 1.
Annars spenderar jag mest min tid med att läsa, titta på "Buffy" - for science - och mitt nya filmprojekt där jag försöker se två nya filmer i veckan. Bland annat betar jag av de inspelade filmerna på vår box eftersom vi ska byta box. Vilket betyder att jag kommer förlora min inspelning av "The haunting". Faaaaaaan....

Och jag kan kanske till och med ha sett en eller annan film att skriva om. Imorgon. Fredagar är filmdagar.

Nu dusch. Sedan "How to get away with murder".