torsdag 4 maj 2017

May the fourth - Dagens

Fördelar med solen i maj: det är mysigt och varmt och ljust. Nackdelar: jag kisar.
Låt: Ingen särskild alls.
Outfit: Leopardfläckig byxa, grå t-shirt, ibland en röd huvtröja - allt från H&M.
Smink: Hoppade över det idag. Också.
Nagellack: Naglarna har vilodag idag. Inget alls med andra ord. Försöker bestämma mig för vad jag vill ha på morgondagens rolighet.
Doft: Tonic från FirebirdBathBody, som jag köpt mig i en liten provflaska. Tycker "sådär" om den.
Smycke: Inget förutom ringarna.
Klocka: Inte det heller.
Frukost: Banan- och körsbärssmoothiebowl med granola. Självklart te.
Fika: Mera te, banan med jordnötssmör och sesamfrö.
Middag: Sataykyckling med ris. Har visst jordnötstema idag utan att det var meningen.
Pryl: Nagellacksflaska. Som i att jag bar ner 24 flaskor som tillhör min samling och som jag hittade i Lilla E:s rum. Den lilla korpen...
Träning: Hundpromenaden.
Kvällsnöje: Blir nog ett avsnitt av "Taboo".
Att tillägga: May the fourth/force be with you.