torsdag 6 juli 2017

Tre tomma no. 35

Vi kör bara.


Urtekram. Cleansing lotion. No perfume. Jag hade sagt att jag inte skulle köpa den här igen, men Lilla E ville ha den så hon fick den. Det här var dock helt fel rengöring för henne, så vi bytte helt enkelt rengöringar med varandra eftersom den här funkar för mig, men inte mer än så. Lilla E har även satt fingret på vad den här lite mysko luktar som - kött. Parfymfri betyder nämligen inte doftfri.
Nu är den slut, och den kommer inte hem till mig fler gånger.
Plaståtervinning.
Betyg 2/5. Lilla E:s betyg den här gången.

Kicks. Ready, set Glow! Night sleep mask. Vitamin C. Jag är lite osäker på om jag kommer köpa på mig den här igen. Jag tycker kanske inte egentligen att den tillför något nu när jag provat på en hel flaska. Jag har använt den ungefär tre gånger i veckan, eftersom den är en så kallad sovmask, och kanske skulle jag gilla den bättre om jag använde den mer regelbundet?
Plaståtervinning.
Betyg 3/5

L'Oréal. Nutri gold. Extraordinary oil. Face. Den här funderar jag lite mer på att skaffa mig. Just det här är ett produktprov, men jag hann testa den åtminstone fyra kvällar i rad innan denna svårdoserade påse tog slut. Den absoberades snabbt av huden och jag upplevde verkligen att huden gillade den. På minussidan är att den doftar ganska starkt, men doften försvinner tack och lov rätt så fort.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5