lördag 26 oktober 2013

A kiki is a party for calming all your nerves-Dagens


Outfit: Allt utom katthåren på tröjan kommer från H&M. Spräckliga jeans och svart huvtröja med dragkedjedetalj.
Smink: Foundation och mascara från Max Factor, ögonbrynspenna och läppglans från H&M, blusher från Glossybox, ögonskugga (som egentligen är en highlighter - något jag aldrig använder) från BellaPierre, eyeliner från IsaDora..
Nagellack: Go green från IsaDora.
Frisyr: Plattat. Länge sedan jag gjorde det senast.
Doft: Rain från Marc Jacobs.
Klocka: Nej.
Smycke: Örhängen med kedjor från Monki.
Fika: Kaffe och lördagsgodis.
Middag: Kött med frittar. Omnomnom.
Pryl: Klädvårdsrulle - for obvious reasons.
Sysselsättning: Har kanske fastnat i en fic ja... Inte bra eftersom jag har läxa att göra. Oooops.
Låt: "Let's have a kiki" med Scissor sisters. Alltså - den sitter så fast att det är löjligt. Och ja - jag dansar den där dansen också.
Kvällsnöje: Filmtajm! (Om jag kan slita mig från ficen.)
Att tillägga: Jodå - jag kan fortfarande skratta. Som ni ser.