onsdag 23 oktober 2013

Nothing between you and your dreams-Dagens


Outfit: Helt och hållet H&M idag - spräckliga jeans, grårandig skjorta, gul tröja med trekvartsärm, sammetsboots, svart kappa och grårandig halsduk. De sista tre när jag var ute och kände på hösten.
Smink: BB creme från Garnier, blusher från Glossybox, ögonbrynspenna och lipgloss från H&M, nudeögonskugga från Maybelline, eyeliner i grönt med penna från Nyx och skugga från Sleek, svart mascara från Max Factor.
Nagellack: Nummer 2084 från Depend aka Peacock shades.
Frisyr: Nytvättat och rufsigt. Mitt hår gillar inte det nya schampot.
Doft: Varit på Vårdcentralen idag och då parfymerar jag mig inte, men lite Maroccanoil i håret doftar gott.
Klocka: Ärligt stulit älskade makens Omega Constellation
Smycke: Halsband med nyckel, de vanliga armbanden, örhängen med fyrkantig cz.
Fika: Hallonsmoothie, te och Bragokex.
Middag: Pasta carbonara.
Pryl: Hörlurar. Musik är bra att rensa skallen med.
Sysselsättning: Kuratorbesök, läst, "Supernatural" - bara varit.
Låt: "No boundaries" med Adam Lambert har ljudit i mitt huvud de senaste dagarna. Vaknade och hade den på hjärnan häromdagen och där har den stannat. Den vill väl säga mig något.
Det var den som var finallåt när han tävlade i "American Idol" och kom på andra plats. Undrar vem det var som vann och vad han gör idag...
Kvällsnöje: Har lite hemuppgift att göra i min sorgbearbetning. Och så kommer jag antagligen titta på tv också.
Att tillägga: Den här veckan på nagelbloggen - United in green för att belysa att det ( i USA) är Depression awareness month. Något som ligger mig nära just nu, så jag är med.