tisdag 29 oktober 2013

Nationella kattdagen - en önskelista

Tydligen är det nationella kattdagen i USA idag. Och jag gillar ju katter så varför inte knepa ihop en kattig önskelista? För katter är ju bara så gölliga!


Från min ständigt växande önskelista på Modcloth - en blus, ett halsband, en plånbok.


Från H&M (såklart) en snygg tröja.


Katten Jiji från "Kikis expressbud" vill jag också ha. Eftersom jag inte får skaffa en tredje (svart) katt för älskade maken.


Perfekta kattringen för en kattant? Kan det mycket möjligt vara. Finns på Etsy.


Etsy hittar man också det här snajsiga kattbokmärket. Passar någon som gillar katter och böcker - mig alltså.


Någon gång ska jag läsa "Mästaren och Margarita" av Michail Bulgakov också. Fanns den på pocket vet jag exakt vad jag skulle välja till Plejaderna nästa gång, men nähä - bara inbunden (vi har pocketkrav).