onsdag 11 juni 2014

It is if I'm scared it is if I'm terrified-Dagens


Låt: "Relax, take it easy" med Mika.
Outfit: Randiga byxor från Monki, linne med John Lennon-tryck från H&M, vit kofta från Lindex/polare.
Smink: BB creme från Garnier, blusher från Glossybox, ögonbrynsskugga från Clinique, svart eyeliner från IsaDora, svart mascara från Max Factor, inget särskilt på läpparna.
Nagellack: Stop sign från H&M.
Doft: Vanilla touch från H&M.
Frisyr: Fiskbensfläta.
Smycke: Ringarna och solkorsörhängen från museibutiken i Tanumshede.
Klocka: Lila Ice watch. Matchade finfint med mina solisar.
Fika: Kaffe med jättemycket mjölk, yoghurt med müsli.
Middag: Hemgjorda hamburgare med ostfyllning and all the trimmings.
Pryl: Inte en telefon i varje fall.
Sysselsättning: Varit på barnens skolavslutning. Herregud så tråkigt. Nästa år får de baske mig vara så stora att de klarar sig utan mamma.
Träning: Cyklat staden - hemmet tur och retur.
Kvällsnöje: Familjemys.
Dagens ord: "There are good days and there are bad days, and this is one of them." Lawrence Welk
Att tillägga: ÄNTLIGEN! har jag fångat kattrackarn på bild när han klättrar på dörrfodret. Det tog bara fem år. Fast han brukar klättra högre.
Och så var jag iväg och tatuerade mig i måndags.