söndag 29 juni 2014

When it rain and rain it rain and rains-Dagens


Låt: "Rain" med Mika. För det är sådant väder idag.
Outfit: Svart maxikjol och blå top från H&M.
Smink: Nej.
Nagellack: This song is ending från Pahlish.
Doft: Hårolja.
Frisyr: Nytvättat, självtorkat och därmed lockigt.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.
Fika: Vaniljlatte och godis.
Middag: Grillad rostbiff, ugnspotatis, sallad och goda såser.
Pryl: Näsduk. För jag har inte tagit någon allergimedicin idag och det spelar liksom ingen roll att det regnar ibland, jag nyser ändå.
Sysselsättning: Söndagsslöa, klippa kattklor, läsa, klappa katt, söndagspromenera, lyssna på musik.
Träning: På väg till platsen för den uttänkta söndagspromenaden började det störtregna. Så vi åkte hem igen. Och där regnade det ingenting minsann så vi gick en lite kortare promenad i närheten av hemmet och såg både jättestora snäckor på träd och en björk som tjänstgjorde som kruka åt ett skott av okänt slag.
Kvällsnöje: Gissar att jag läser för det är ungefär det jag ägnar mig åt på kvällarna numera.
Dagens ord: One smile fits all.
Att tillägga: Tjuvtitt på mina senaste tatueringar idag. Kommer berätta mer ingående om dem om ett par dagar.