torsdag 19 juni 2014

This ordinary mind is broken-Dagens


Låt: "Rain" med Mika. Passade ypperligt i morse när regnet stod som spön i backen.
Outfit: Randiga byxor från Monki, blå top från H&M.
Smink: Mascara och röda läppar. Lite ifyllda bryn också.
Nagellack: Green on the runway från OPI.
Doft: Truth or dare från Madonna.
Frisyr: Torrshamponerat och uppsatt i knut/bulle.
Smycke: Ringarna, armbanden och örhängen från Indiska.
Klocka: Nej.
Fika: Latte och digestivekex.
Middag: Ruccola- och parmesanpaj med/utan goda korvar.
Pryl: Hårmunk. Har snott Lilla E's.
Sysselsättning: Varit så satans lat att det nästan inte är roligt längre.
Träning: Se punkten ovan. Alltså nej.
Kvällsnöje: Eftersom älskade maken kom hem från jobbet med "Catching fire" i näven så antar jag att jag ska se på när Katniss och Peeta hamnar i de 75:e Hungerspelen.
Dagens ord: Relax.
Att tillägga: Om någon har ett jobb som bara ligger och dräller sådär så är jag intresserad. Fast inte om man behöver använda telefoner. Då svälter jag hellre.

PS. Jag har gjort om min header (igen). Hoppas ni gillar - jag är nöjd. Nästan i varje fall.