tisdag 6 juli 2021

Trrrrropical summer!-Dagens

Dagens bild går att kika på på Instagram. Orkar inte ladda upp den för jag är trött/lat. 

Låt: Tydligen "The heat is on" med Agnetha Fältskog. 
Outfit: Samma top och cykelbyxa som igår. Fortfarande från H&M.
Smink: Ordningen återställd! Alltså nej.
Nagellack: Isle of Avalon från a England. Hade tänkt lacka om idag, men orkade inte (det heller).
Doft: Bella Essence från Oscar de la Renta, som jag fått ett prov på. 
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.
Läser: Exakt samma lika som igår. Alltså årsboken med Shakespeare, månadsboken "Onaturlig död" av Richard Shepherd, och Robert Galbraiths "Troubled blood". Har hunnit till sidan 444/937 nu. Bara resten kvar. Tänkte försöka klämma ett kapitel till innan jag somnar.
Frukost: Te, rostat bröd, smoothie gjord på banan, nektarin, en aning spenat, havregryn och naturell yoghurt.
Fika: Te och Bragokex.
Middag: Fransk bondsoppa. Vegetarianen bor på annan adress några dagar, så vi andra passar på att äta lite kött och tömma köttrester i frysen. Som köttbuljongen som varit där ett tag nu.
Pryl: Hammock. En present till mig på 50-årsdagen.
Motion: Två olika yogapass. I övrigt har jag inte gjort mycket idag.
Kvällsnöje: Ska gå och lägga mig så snart jag postat det här. Innan dess roade jag mig med att läsa.
Att tillägga:Har haft en riktigt trött och lat dag idag. Inte orkat med mycket alls. Skyller på att det är varmt och att mina allergier är hyfsat jobbiga just nu.