torsdag 17 maj 2012

Dagens, 17 maj

Skitsvårt att ta kort på sig själv. Jag ser ju inte klok ut! Jaja - bjuder på den.
Ögonpenna: en brun anonym en från H&M som jag suddat ut.
Frisyr: Utsläppt. Lockarna är mina egna allihop.
Klocka: Lila silikonklocka från ICE watch.
Nagellack: Ett bärrosa från Depend med det spännande namnet 167.
Test: Är Apoteksgruppens trosskydd Top Care lika bra som Apolivas? Hell to the no! Jag tror det hade funkat bättre om jag tejpat fast dubbelvikt toapapper i trosan. Spärrskikt kanske?
Top: Från H&M med motiv av The Beatles Abbey road. Svart kofta från samma ställe.
Promenad: Mellan olika butiker på Marieberg Galleria. Utan barn! Bara maken och jag. Och jag köpte bara ett enda nagellack!
Ångra: Att jag inte köpte vaniljdoften jag provade på H&M. Efter ett tag är den ju freaking underbar! Måste åtgärdas.
Middag: Kyckling med ris och till det oliver och lite bubbligt vin. Bara för att vi kan.
Fika: Kexchoklad och Earl Grey.
Skada: Alltså... Den där finnen i näsan gör galet ont! Och så är det sådär dags i månaden igen.
Väder: Soligt och molnigt och en och annan skur.
Fundering: Vad ska jag be mamma köpa med sig till mig ur taxfreekatalogen?
Kvällsnöje: Lutar åt att det blir "Serenity" så att Perny och Penko kan få tillbaka sin egendom sedan.
Barnabråk: Ingen aning. De är utlånade till sin mormor och morfar.