onsdag 18 juli 2012

Dagens, 18 juli

Japp. Dyngsvettig.

Outfit: Trekvartsbyxa från H&M, rutig luvtröja från Gina Tricot och t-shirt inhandlad på Globen senaste gången Depeche Mode spelade i Sverige.
Smink: Ser ni väl att jag inte har. Det illröda ansiktet får man när man springer med dålig kondis (som dock verkar vara på bättringsvägen).
Frisyr: Fläta.
Doft: Vanilla touch. Nähä!? Är det sant? Guuuuu vad överraskade ni blev!
Nagellack: Lime från H&M. Jag har H&M-vecka på nagelbloggen den här veckan.
Klocka: Casio för att hålla reda på löpintervallerna. Idag 2+2+2+3 minuter!
Fika: Te och knäckemacka.
Middag: Nachos. Beställt av Lilla E. Tårta som efterrätt bara därför att.
Pryl: Löparsko. Har börjat drömma om ett par barfotaskor. Fast inte sådana med tår för de skulle inte funka riktigt på mig. Har lite... speciella... tår.
Kvällsdrink: Är sugen på något syrligt, så jag kommer nog göra mig en kanna citronvatten.
Väder: Det har inte börjar regna. Än.
Barnabråk: Japp. Även om de är hos sin mormor och morfar. Så pass att mamma ringer mig och frågar vad som gäller. Om vad? Spel såklart.
Kvällsnöje: Inget planerat. Fast det är ju "Engelska mord" ikväll.