måndag 23 juli 2012

Dagens, 23 juli

Bloggen återgår till sitt vanliga program.


Outfit: Korallrosa t-shirt med fredstryck av Yoko Ono från H&M Fashion against AIDS, svart lång kjol från H&M. Kjolen bytte jag dock mot träningsbyxor senare. I bild även min träningsbh.
Frisyr: Även idag snurrade jag in det i mitt röda hårsmycke från Italien 1978. Ser att det börjar bli dags att färga om håret också.
Doft: Multitaskingolja från Eufora. Luktar vanilj och citrus all rolled in to one. Påminner om något bakverk jag inte riktigt får fram ur minnet. Ambrosiakaka? Hade den i håret den här gången, och det är väl främst vad den är till för.
Nagellack: Buried alive från Orlys Dark shadows-kollektion.
Klocka: Min motionsklocka från Casio. Toppen att klocka löpintervallerna med. Idag 2+3+2+3 minuter. Wihoo!
Fika: Frukt.


Middag: Som ovan. Köttbullar i tomatsås med pasta och melon- och fetaostsallad. Yummy!
Pryl: Cykelkorg. Perfekt att frakta hem min lilla låda med bär i, som jag plockade i trädgården till det hus jag passar lite grann.
Sysselsättning: Slöat, joggat, lagat mat, passat hus, duschat och nu slöar jag igen.
Kvällsdrink: Tänkte testa någon av påsarna jag har med Kusmis gröna teer. Jordgubbe kanske?
Väder: Riktigt uselt. Blåsigt, mulet, ofta regnigt men ändå ganska så varmt. Mysko.
Barnabråk: Retat varandra så klart.
Kvällsnöje: Hade tänkt mig att jag skulle läsa faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Massa minuter på löprundan där, duktigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svettigt värre, men det gick riktigt bra! Älskade maken däremot fick ont i knät så jag anta att jag får pinna på själv i spåret några gånger nu. För jag ger mig INTE - tycker fortfarande att det är roligt. Va? Var det jag som skrev det där?

      Radera

Tack för din kommentar.
Reklam och anonyma kommentarer kommer raderas. Så vill du ha ett svar - se till att skriva under.