tisdag 23 juli 2013

Idag har jag gjort något speciellt-Dagens

Älskade maken har precis busat med mig. Jag är väldigt road. Eller något.
Outfit: Grå t-shirt från H&Ms herravdelning, spräckliga byxor från samma ställe men det regnade på dem så då bytte jag om till en kjol som har varit en klänning som jag har köpt på... H&M.
Smink: BBcreme från Garnier, rosa blusher från Glossybox, markerade ögonbryn med brynskugga från Clinique och lila mascara från Babor.
Nagellack: Sun worshiper från China glaze.
Frisyr: Bakåtkammat och uppsatt i någon sorts knut. Krävdes ungefär en miljon hårnålar.
Doft: Vanilla touch från H&M.
Klocka: Gul Zodiac.
Smycke: Armbanden jag brukar ha och örhängen i form av strassprydda stjärnor från Ego. Tror inte att det märket finns längre.
Fika: Te och kakor. Bakade en ny omgång med choklad och jordnötssmör igår.
Middag: Pasta med kyckling, svamp och soltorkade tomater. Recept kommer inom de närmaste dagarna.
Pryl: Tatueringsnål. Inte i mina händer - jag lovar.
Sysselsättning: Tatuerat mig, ätit lunch på lokal med goda vänner, tittat på "Supernatural", lagat mat, pratat.
Låt: "I don't care" med Icona pop. Har trallat på den ett tag.
Kvällsnöje: Vet ej.
Att tillägga: Ni ska få se min nya tatuering, jag lovar. Men just nu är den inne i bandage och ser omysig ut så ni får vänta lite. Kanske tills den läkt helt. Men det är faktiskt inte en evighetsåtta.