söndag 28 juli 2013

Jag ids inte ta något foto idag-Dagens

Outfit: Vinröda tights från H&M, röd tunika Vero Moda.
Smink: BB creme, markerade ögonbryn och lila mascara.
Nagellack: Take a trek från China glaze.
Frisyr: Tofs och diadem för att hålla undan "luggen".
Doft: Vanilla touch från H&M.
Klocka: Nej.
Smycke: Armbanden och örhängen med stor stor cz, Ego.
Fika: Te och kaka.
Middag: Grillad fläskytterfilé, potatisgratäng, sallad och grillad halloumi med glasstårta till efterrätt.
Pryl: Ormsalva.
Sysselsättning: Ha ont i ryggen och fira svärmor.
Låt: Måste erkänna att jag känner ett viss mått av stolthet när jag hör Lilla E sjunga med i "Never close our eyes" med Adam Lambert för fulla muggar. Min lilla flicka...
Kvällsnöje: "Supernatural". Bara ett avsnitt till...
Att tillägga: Idag fyller världens bästa svärmor år. Min alltså. Grattis och skål!