måndag 29 juli 2013

The heat is on-Dagens

Jag när jag tittar på "Supernatural" på min dator.

Outfit: Prickig klänning från Monki, svart t-shirt från H&M som jag tog av mig i samma ögonblick jag kom hem.
Smink: BB creme från Garnier, blusher från H&M, ögonbrynsskugga från Clinique, ögonskugga från Maybelline, svart eyeliner från IsaDora, svart mascara från L'Oreal, Jelly kiss från IsaDora på läpparna.
Nagellack: Take a trek från China glaze.
Frisyr: Fläta.
Doft: Vanilla touch från H&M.
Klocka: Lambrettan med Union flag.
Smycke: Örhängen med rosa kristaller från mitt gamla jobb samt de vanliga armbanden.
Fika: Te och skorpa.
Middag: Tandorilax med ris, chutney och sallad.
Pryl: Penna.
Sysselsättning: Jobbelijobb inklusive inventering. Svettas.
Låt: "Porcelain" med Marianas trench. Så vacker...
Kvällsnöje: "Supernatural". Svettas.
Att tillägga: Nämen om man skulle ta sig en cider till. Och jag tror minsann jag förtjänar chips ikväll.