torsdag 18 juli 2013

Vi kör väl en Dagens idag också-Dagens

Jag är skeptisk...

Outfit: Svart t-shirt från H&M över en klänning med stora svarta prickar från Monki.
Smink: Mycket smink idag som kommer från diverse Glossyboxes, faktiskt bara min concealer och en brun ögonpenna som kommer från H&M, samt min eviga brynskugga från Clinique som bryter mönstret. BB cream från Garnier, blusher från Glossybox themselves liksom favoritläppstiftet, rosa/brun/guld/beigea skuggor från So Susan, lila mascara från Babor.
Nagellack: Silhoutte från Ciaté. Ska snart byta.
Frisyr: Nytvättat och utsläppt med fönad lugg. Så den inte lockar sig hej vilt.
Doft: Immortal från Twilight beauty.
Klocka: Tissot PR100 i bicolour. Börjar sukta efter en Skagen dock. Eller kanske en gigantisk röd Converse-klocka. Varför inte liksom
Smycke: Armbanden jag (nästan) alltid bär, silverörhängen med stor cz-kristall från Ego, halsband med nyckel och ett halsband med en humla.
Fika: Te och 88:an. Fick dricks idag av en rar tant som tyckte jag var så himla snäll som lånade ut vår telefon så hon kunde ringa färdtjänst. Lovade henne att köpa glass för slanten, så det gjorde jag.
Middag: Pannbiff, potatis, gräddsås, sallad.
Pryl: Glasfil. Bästa nagelfilen när man pajar en nagel.
Sysselsättning: Jobbelijobb. Läsa. Hinner inte så mycket mer just nu.
Låt: Ingen särskild idag. Har bara lyssnar på min mp3 idag till och från jobbet och har slumpat låtar med en viss artist vars namn vi kanske inte behöver nämna. Men det börjar på A.
Kvällsnöje: Tror det lutar åt meningslöst surfande faktiskt. Och att måla om naglarna.
Att tillägga: Jag vill ha chips. What's new pussycat?