måndag 25 augusti 2014

Don't go crying to your mama-Dagens


Låt: "Ain't it fun" med Paramore. 
Outfit: Svarta leggins och svart huvtröja från HM, lilamönstrad t-shirtklänning från Monki.
Smink:  Ifyllda ögonbryn och mascara.
Nagellack: Passion från Hot makeup.
Doft: Hårolja från Maroccanoil.
Frisyr: Utsläppt eller uppsnurrat i klämma.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Lila Ice watch.
Fika: Te och smörgås.
Middag: Veckans vego - tomatsoppa med bröd. Stekt ägg till efterrätt. Alltså persikohalva med grädde.

Pryl: Body pillow. Jag är besatt och vill ha en. Fatta hur gôtt jag skulle sova med en sådan, jag som ligger och bökar runt med sjuttioelva kuddar som det är idag.
Sysselsättning: Kurator, läsa, tupplura, snyta mig, laga och äta mat, gå på inneskojakt, slappa lite.
Träning: Promenix.
Kvällsnöje: Funderar på ett fotbad faktiskt.
Dagens ord: Kan du ge mig näsdukarna?
Att tillägga: Kanske är färdig med mina regelbundna samtal nu *ta i trä*. Har en kurs jag ska gå på, men om inget akut händer så har jag verktyg nu så jag kanske möjligen eventuellt kan klara av en liten kris. En stor kris däremot - då tar jag hjälp direkt!