tisdag 8 maj 2018

Tre tomma no. 53

Lite ditt och datt sedan sist.


Kicks. Treatment. Nail growth.
Den här har jag faktiskt inte gillat. Förvisso märker jag av att naglarna växt aningen fortare, men när det sker till bekostnad av att naglarna blir skräp så spelar den där extra snabba längden ingen roll. Jag måste ändå klippa och fila ner naglarna för att de är supersköra, skivar sig och går av. Jag är rätt så säker på att det är just denna lilla flarra som är boven i dramat när det gäller det, eftersom den är det enda jag ändrade på i min nagelrepertoar. Den här kommer inte hem till mig fler gånger. Hej då!
Miljöfarligt avfall, eftersom det finns produkt kvar. Vissa saker vill man inte använda slut på. Den stora korken är dock avtagbar, så den kommer hamna  plaståtervinningen på en gång.
Betyg 1/5

Natural world. Argan oil of Marocco. Moisture rich hair treatment oil.
En silikonig hårolja med rätt så neutral doft. Jag gillar den, men känner inget jättestort behov av att jogga iväg till affären och köpa en ny. Nackdelen med den är just silikonerna, men den känns ändå ganska trevlig på något oförklarligt sätt. Känns inte som en hårolja direkt, utan mer som en vårdprodukt. Jag kunde använda den här när jag no poo:ade, trots alla silikoner. Vilket förvånade mig en hel del redan då.
Plaståtervinning.
Betyg 3/5

Kicks. Instant treatment. Glowing beauty. Exfoliating & tingling mask.
Vet inte vilken i ordningen jag gjort slut på här. Tredje? Tror jag. Och jag har en till i badrummet som redan är öppnad. En favorit helt enkelt.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5