torsdag 13 september 2018

I will flicker with the flame-Dagens


Låt: "Marching order" med Editors. Ja, jag lyssnar mycket på Editors just nu. Har ständigt en eller annan av deras låtar på repeat i hjärnan. Det här är dagens.
Outfit: Hade tagit av mig favoritkoftan från H&M här, för jag höll på och lagade mat och dukade. Men den, samt leggings från H&M och en randig klänning från Gina Tricot.
Smink: Som vanligt inte.
Nagellack: DV8 från China Glaze.
Doft: Luktar som mig själv idag. Möjligen lite från rökelsen jag brände av i yogastudion förut.
Smycke: Inte det heller.
Klocka: Roséguldig favorit från Rosefield.
Frukost: Äggviteomelett, kalkonpastrami, ostsmörgås och Earl Grey.
Fika: Äppelpaj och citronte.
Middag: Teriyakilax med ris och grönsaker.
Pryl: Rökelsehållare.
Motion: Cykeltur i uppförsbacke och ett yogapass för rygg och nacke.
Kvällsnöje: Läsa lite och vänta på att besöket från utlandet ska anlända.
Att tillägga: Idag börjar sista etappen av Lilla E:s språkutbyte när hennes besök från Tyskland kommer för att bo hos oss i en vecka. Spännande och nervöst. Synd bara att de kommer så sent att det passerar min normala sängtid med ungefär en timme. Hoppas jag inte är helt lullig när hon dyker upp.