måndag 17 september 2018

Tre tomma no. 64

Dags för nästa tre tomma. Det har gått undan, som sagt. Idag med både gamla och nya favoriter.


Bitch Balm by Lipgloss Bitch. Körsbär.
Vi säger som så här - just nu använder jag enbart Bitch Balm på läpparna, och jag har mer än två nya i olika dofter/smaker som väntar på att få ta det här stiftets plats. En favorit med andra ord, och körsbär har varit lite av min favoritdoft. Förutom polkagris som jag snart gör slut på. Skulle jag få önska skulle det jag önska en mintig variant i repris, för polka har utgått.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Skin79. Jeju. Jelly mask. Skin vitality.
Om jag älskade allt med den här masken? Ja. Förutom att jag hade svårt att göra av med all essens som den här masken var fullsmäckad med, det var lite som att lägga en manet i plytet. Dallrigt , men härligt. Fick tipset att spara överbliven essens i en burk att använda som serum någon dag efter att jag använt masken, men det tipset tar jag med mig till nästa gång.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Depend. Nagellackremover. Supersnabb.
Det händer att jag köper andra nagellacksremovers än Depends blå, och jag ångrar mig alltid. För den här är bäst.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5