torsdag 20 september 2018

I've got a little secret for you-Dagens


Låt: "Magazine" med Editors. Jag kommer säkert över min Editors-fas någon gång. Men inte idag.
Outfit: Just nu har faktiskt pyjamas på mig.
Smink: Gissa. Gissade du "nej" gissade du rätt.
Nagellack: Malibu Pier Pressure från OPI. Har fått det av snälla Nageldraken, ihop med en drös andra rosa lack. Det här kommer jag dock inte behålla, för det var lite väl Barbie även för mig.
Doft: Kanel. För det är kanel på äpplet jag äter just nu. Och jordnötssmör.
Smycke: Inte nu, men jag hade stjärnörhängen med strass förut.
Klocka: Tissot eller Casio beroende på sysselsättning för dagen.
Frukost: Chiapudding med blåbär och granola. Te till det.
Fika: Skorpa och kaffe.
Middag: Zucchinibiffar med klyftpotatis.
Pryl: Yogamatta.
Motion: Hundpromenad, cykeltur i motvind, yogapass för immunförsvaret.
Kvällsnöje: Titta på nyheter, läsa lite, sova.
Att tillägga: Chilipojken är ute på vandring på Bergslagsleden med sin klass, inklusive övernattning i tält. Och de varnar för storm... Mamman är lite nervös, men jag litar på att medföljande lärare har möjlighet att kalla på förstärkning om de behöver avbryta spatserandet i förväg.