fredag 12 oktober 2018

Tre tomma no. 66

Bara arkmasker idag. Det blir snabbt tomma förpackningar med dem, och det är deras enda nackdel.


Elizavecca. Collagen deep power ringer.
Jag älskade den här. Fenomenal passform, faktiskt bland de bästa jag testat. God doft. Essens som försvann in i huden snabbt och kladdfritt.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Manefit. Beauty planner mask. Cucumber soothing + moisturizing.
Manefit är ett märke som jag alltid blir lite glad av att hitta i min Sheet Happens-box. Den här med gurka använde jag en dag när jag kände mig lite puffig i ansiktet, och allmänt trött, och jag upplevde att den gav bra resultat. Svalkande, lite tvålig doft, aningen kladdig, okej passform (de kommer med ett skyddande plasthölje som jag kunde vara utan), lite snålt med essens.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5

Elmolu. Day nature mask. Repairing day.
Gårdagens arkmask. Ville ha något återfuktande. Har dragits med en liten förkylning ett tag och jag känner mig alltid trött, torr och tråkig då, så den här lilla rackaren hjälpte mig att känna mig glam för en kväll i varje fall.
Lite väl envis doft att dröja sig kvar, aningen snålt med essens, men passformen var snudd på tipp topp och den var i största allmänhet en trevlig upplevelse.
Plaståtervinning.
Betyg 4,5/5