torsdag 4 juli 2019

Happy treason day-Dagens

Här sitter jag i pyjamasbyxor och äter popcorn och har inte ens en bild att bjussa på, men vi kör väl en Dagens ändå, även om det inte blev precis som jag tänkte mig när jag planerade det här inlägget i morse.

Låt: Lyssnade lite på Covenant i bilen när vi åkte ut på landet och köpte ägg. Och jag har alltid gillat deras "Helicopter" så det var ju kul för mig att den var bland låtarna vi hörde.
Outfit: Innan pyjamasen åkte på då. Mönstrade byxor som jag fått av mamma och inte vet varifrån de kommer, svart t-shirt från H&M som egentligen är en träningströja, men det struntar jag i.
Smink: Så lite som möjligt, alltså ingenting.
Nagellack: Nope. Ska på något imorgon där nagellack inte riktigt passar (tycker jag).
Doft: Inte det heller, på grund av känslig näsa just nu.
Smycke: Ringar.
Klocka: Har hamnat en ny sådan i huset idag, men jag har inte haft någon på armen.
Frukost: Citronvatten, te, yoghurt med granola jag gjorde igår, ostmacka.
Fika: Te och chokladsnitt som E hade bakat.
Middag: Tacosotad fisk med ugnspotatis och mumsig röra på bacon, haricot vertes och mango.
Pryl: Virknål. Har slut på garnet nu...
Motion: Yoga och promenad med älskad hund.
Kvällsnöje: Städa skåpen i badrummet, tydligen.
Att tillägga: Eftersom jag inte har någon dagsfärsk bild bjuder jag på en från tidigare i år på en viss närgången katt.