tisdag 16 juli 2019

Tre tomma no. 88

Tre saker som tagit slut på riktigt, för jag tror inte att något av det kommer hem till mig igen. Tyvärr.


JM Solution. Water luminous S.O.S Ringer mask. Black.
När det står Black på förpackningen och en tror att masken ska vara svart men det är förpackningen... #besviken.
Annars återfuktar den finfint. Tycker dock att essensen var i rinnigaste laget. Rikligt förekommande, men droppade en del. Mild doft. Lite kladdig, tyvärr.
Plaståtervinning
Betyg 4/5

Bitch Balm by Lipgloss Bitch. Körsbär.
Som jag älskat Lipgloss Bitch egna läppbalsam, särskilt originaldoften körsbär. Men nu är den slut, och tyvärr verkar det som att även BitchBalm gått i graven. Så jag har fått återgå till en annan gammal favorit, då jag inte kan köpa denna här igen.
Plaståtervinning
Betyg 4,5/5

Bubble Bath and Beyond. We are family. Shampoo bar.
Kommer visst inte kunna köpa den här heller igen, för nu var den plötsligt borta ur butik Om jag inte orkar leta på nätet så klart). Mycket synd. Särskilt som den senaste jag köpte började smula och tog slut snabbare på grund av det. Hade velat testa en annan variant, men men. Har köpt något annat i stället.
Pappersförpackning.
Betyg 4/5