söndag 27 november 2011

Önskelista

Det lackar mot jul. Dags att önska sig lite julklappar.



 Jag tror nästan jag behöver en sådan här kakburk i form av en Tardis, komplett med ljud när man öppnar den. Man måste ju inte ha kakor i den tänker jag. Chips är ju också fint i en Tardis.


Setet Freak från Illamasqua lockar mig. Prislappen ger mig lite hicka dock, men kanske finns det någon rik välgörare därute som ser min längtan.


Jag är ganska så säker på att jag kommer hitta Twilightdoften Immortal under granen. Om den inte är där kommer jag bli ganska så besviken känner jag.
(Såg precis att just den här setet, med duschtvål, är slutsålt. Jävla skit. Men doften finns kvar.)


Vill ha en lagom stor tekanna också. Har en gigantisk som rymmer 2 liter, men känner att den är lite för gigantisk när det inte är jättemånga tedrickare runt fikabordet. Så en fin en som rymmer mer än 5 dl men inte mer än 1 liter skulle jag gärna vilja ha. Gärna lite typiskt engelsk med rosor på.
Gillar man Twilight så gör man. Vill gärna hitta en hårkam under granen, likadan som den Bella hade när hon gifte sig med Edward.


Råkar ju gilla böcker också och det finns en massa jag vill ha. Oerhört högt upp på den önskelistan finns Under the dome av Stephen King som jag inte kan förstå varför jag inte lagt vantarna på än. Finns nu i svensk översättning men jag tar den helst på engelska.


Har länge önskat mig en yogamatta i ull. Mjuk att sitta på, varm att ligga på och stadig att utöva yoga på. Klart att yogaläraren ska ha en bra matta!

Och så en massa annat. Nagellack, varm och gossig pyjamas, nya tofflor, bra filmer, gott godis, snälla barn, ett nytt jobb och fred på jorden.