onsdag 25 januari 2017

Tre tomma no. 25

Jag grät nästan på riktigt när en av dagens produkter tog slut. Gissa vilken.


Kicks. Thirsty skin? Night cream. Jag köpte mig ett litet prova på-kit med produkter ur Kicks fuktserie och tyckte väldigt mycket om nattkrämen. Sådär så att den kommer hitta hem till mig alldeles snart, men jag har inte köpt någon ersättare än. Perfekt för mitt stundtals torra nylle, särskilt när det är lite kallare ute.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Kicks. Thirtsy skin? Day cream. Dagkrämen tyckte jag både om och inte. Skönt att boosta med extra fukt så klart, men väldigt tråkigt att den inte har SPF. Skulle dock kunna tänka mig ett omköp av den, men inte riktigt lika underbar som dess nattkompis.
Plaståtervinning.
Betyg 3,5/5

Model co. More brows. Om ni gissade att det var här tårarna nästan kom så gissar ni rätt. Har på riktigt varit jättekär i den här bryngelen och kommer sakna den intensivt. Hittar den nämligen bara att köpa från Model co:s egen sida - i Australien. Why oh why? Underbar liten produkt som absolut skulle hamna i min sminkväska igen om den dök upp lite närmare till hands. Eleven för märket, men inte just den här produkten. Attans också!
Plaståtervinning.
Betyg 5/5