tisdag 14 februari 2023

Lost in sleepless lullabies-Dagens


Låt: "Ghosts again" med Depeche Mode.
Outfit: Svarta byxor, t-shirt med Coca-Colatryck, grå munkjacka, lång täckjacka från H&M, pannband från Stadium Outlet.
Smink: Foundation och mascara från L'Oréal, ögonskugga från Kicks, blusher från So Susan! och läppstift från Dear Dahlia.
Nagellack: The wild rose från a England.
Doft: Lyckades köpa parfymerade trosskydd.... Fina fisken för en doftkänslig person. Mitt i fiffi! Ska se till att byta dem...
Läser: Månadsboken "Ulysses" av James Joyce. För bokcirkeln Plejaderna läser jag "Haven som skiljer oss åt" av Gill Thompson.
Frukost: Gröt med granatäpple, pumpakärnor, kanel och lönnsirap. Te.
Fika: Iste på burk och knäckemacka. Hjärtformad munk får bli efterrätt.
Middag: One pot pasta. Alla i familjen utom en blir glada. Jag är den där "en".
Pryl: Tvättmaskin. För idag är en av tvättdagarna.
Motion: Hundpromenad, motionscykel, yogastretch.
Kvällsnöje: Kurera huvudvärken jag dragits med hela dagen. Och äta hjärtformad munk.
Att tillägga: Glad alla hjärtans dag. 

Hunden jag promenerar med vill som vanligt inte riktigt vara med på bild.