lördag 18 februari 2023

Vad som tagit slut

Det här kommer inte ta lång stund. Bara tre grejer som tagit slut sedan sist. Allt ner i plaståtervinningen.


ACO. Body lotion moist. Oparfymerad.
Ofta återkommande på de här inläggen helt enkelt för att det är en favorit. Har såklart ersatts med en likadan (och möjligen står det fler flaskor att väntar i kön).
Betyg 5/5

Nivea. Double effect waterproof eye make-up remover.
Helt okej ögonmakeupborttagning. Jag använder vattenfast mascara, så jag behöver det där lilla extra i den här sortens remover. Det är inte min favorit dock, men den hittade jag inte den här gången heller. Skulle kunnat köpa den här igen, men tog en annan från hyllan när det var daags att köpa ny.
Betyg 4/5

It's skin. Aloe. Moisture & calming mask sheet.
En favorit bland arkmaskerna. Känns väldigt skön på huden, lugnande och återfuktande. Precis som den påstår alltså. Mycket essens att antingen använda på andra kroppsdelar, eller som jag alltid gör - spara i en burk och använda som en sorts kur. Kommer köpa igen.
Betyg 5/5