torsdag 6 april 2023

I've got nothing to do today but smile-Dagens




Låt: "The only living boy in New York" med Simon & Garfunkel
Outfit: Blommiga byxor som jag fått av mamma, tshirt med Beatles från H&M, ibland en kofta från Vila. Och nya glasögon från Specsavers.
Smink: Mascara från L'Oréal, blusher från Pixi,läppstift från H&M. Kunde jag motstå ett läppstift i nyansen True Falu? Som synes icke.
Nagellack: Bara baslack. Från Essie.
Doft: Maroccanoils hårolja.
Läser: Månadsboken "Konsten att skära i kroppar" av Lindsey Fitzharris. Ska börja med "Husband material" av Alexix Hall, andra delen i London calling-serien.
Frukost: Citronte och mackor.
Fika: Te och knäckemacka.
Middag: Sinatrapasta. Alltså pasta med tomatsås.
Pryl: Gosig filt att ta en tupplur under.
Motion: Yoga och motionscykel. Har svårt att motivera mig för promenader just nu, så jag tar ett steg tillbaka. Saknar min promenadkompishund.
Kvällsnöje: Ingen aning.
Att tillägga: Inte direkt.