onsdag 24 juni 2026

Julis bullet journal

Dags igen för nya bullet journal-sidor. Om jag börjat fundera på nästa års? Jajamensan! Tror det blir en grön. Eller en blå, som också blev färgen jag valde för juli.



Månadsöversikten och kassaboken inleder månaden. Det gjordes med pennor i blå nyanser från Stabilo, nummer 41 och 51, samt Tombows 526 True blue. Washitejpen med påfågelfjädermotiv har jag haft så där llänge att jag inte minns varifrån den kommer, men gissningsvis någon shop på Etsy.



Min gissning redan nu är att jag inte kommer vara jätteflitig med min träning i juli. Älskade maken har smester, och då brukar jag också ta det - på alla sätt och vis. Men om ambitionen finns där (?) så kanske ändå. 



Vanor och humörkoll på en sida, bok och nagellack på den andra. Jag kommer läsa vidare i vampyrkrönikan i juli, i övrigt får vi se hur det blir.



Det kommer säkert hända massor av saker i juli också, så veckouppslagen får vara som de brukar. Jag vet hittills tre saker som kommer hända, men mycket lämnas öppet för spontanitet också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Jag förbehåller mig rätten att radera kommentarer som är: spam, reklam, otrevliga, irrelevanta för inlägget och/eller anonyma .