måndag 12 december 2016

You've got green eyes like the forest-Dagens

Skator på grannens tak och kamouflerad hund.
Låt: Gissa.... "Brooklyn, you're killing me" med Andrew McMahon in the Wilderness.
Outfit: Klänning från Monki, tröja från H&M, byxor från Lager 157.
Smink: Fick måndagsledigt också.
Nagellack: Nakna naglar.
Frisyr: Knut.
Doft: Vanilla EdT som jag testade på The Body Shop. Ni vet att jag gillar vanilj va?
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.
Frukost: Te - såklart, äggviteomelett med pastrami, banan.
Fika: Te och äpple.
Middag: Teriyakilax med ris.
Pryl: Mobil. För nu har jag fått tillbaka den! Tack Lilla E som hämtade upp den åt mig.
Träning: Promenad i snön med vit hund, julklappsshoppingtraskat i galleria.
Kvällsnöje: Klappa katt. Cullen sitter och glor på mig just nu och jag känner att jag fattar piken.
Att tillägga: Jodå - det lutar åt att det blir en vecka Dagens. I varje fall fram till FredagsFilmen.