lördag 25 mars 2017

Våffel-Dagens


Låt: Ingen särskild. Har nynnat lite på "Eine Kleine Nachtmusik" av W.A. Mozart om det gills.
Outfit: Leggins från Lager 157, linne, kjol och tröja från H&M.
Smink: CC creme från Lumene, blusher från Glossybox, ögonbrynspenna och ögonskuggor från H&M, ytterligare en ögonskugga från Nyx, mascara från Max Factor, läppstift från Idun minerals i färgen Jordgubbe.
Nagellack: Cocktail lounge från Claire's.
Doft: Rain från Marc Jacobs.
Smycke: Strassörhängen från Esprit.
Klocka: Superblingig sak från D&G.
Frukost: Chokladpannkakor, Earl Grey.
Fika: Våfflor med grädde och sylt, Anastasia-te från Kusmi. Lilla E och älskade maken hade fikat redo när jag kom hem från jobbelijobbet.
Middag: Pizza!
Pryl: Hårsnodd.
Träning: Inte än, men tänkte sätta mig och göra några snälla yogaövningar medan jag väntar på pizzan. En gång i månaden får man lov att lyssna på kroppen och ta det väldigt lugnt. Den gången i månaden är just nu för mig. Jag talar så klart om när man har mens.
Kvällsnöje: Älskade maken ska på galej, så det blir jag och barnen som hittar på något bus. Lilla E och jag planerar lite mys, få se om vi får med Chilipojken på det.
Att tillägga: Nä.