onsdag 21 november 2018

Tre tomma no. 70

Har massor av slattar så här töms det grejer vill jag lova.


Kicks. Instant treatment. Glowing beauty. Exfoliating & tingling mask.
Jag tror att det här är tub nummer fyra av den här masken som jag har använt upp. Vilket i så fall betyder att det är tub nummer fem jag precis har öppnat. En favorit, med andra ord.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Atrix. Intensive protections creme. With camomille.
Favorithandkrämen. Den här gången tog den slut i badrummet.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Corpore sano. Crystal deodorant. Aloe vera.
Hade jag inte tappat den här i handfatet så att "saltstenen" i den gick sönder, så hade den antagligen räckt längre än de dryga 7 månader jag använde den. En sådan där kristall som man blöter en aning och sedan drar runt i armhålan. Då den klarade av den alldeles utomordentligt varma sommaren utan att göra mig alltför stinkande, så anser jag att det här är en bra grej. Så pass bra att jag köpt den igen. Den sista på hyllan var den då, men jag hoppas att den inte utgått när jag behöver en ny lagom till nästa sommar eller så.
Plaståtervinning
Betyg 4,5/5