torsdag 13 juni 2019

Graduation day

Ni vet, ibland känns livet lite sådär extra fint och högtidligt. Som igår när min Lilla E gick ut grundskolan. Känns stort. Så pass stort att jag inte riktigt kan med mig att kalla henne Lilla E längre, så bara E blir det från och med nu.


Undrar ni över utstyrseln så har hon gått på Internationella Engelska Skolan i Örebro, eller IESÖ förkortat, eller helt enkelt bara Engelska skolan. Då går en ut med cap and gown, tassels to the left och hattar slängda i luften.
Eftersom E inte vill sitt ansikte på internet så slipper hon det. Hon är med på den här bilden och som ledtråd för vem som är hon kan jag nämna att hon gillar David Bowie.

E stod på scenen fler gånger, då hon även deltog i avslutningsklassens uppträdande. De framförde "Photograph" av Ed Sheeran, "The show must go on" med Queen (där en av hennes bästisar gick lös på trumsetet så jag fick gåshud) och "Imagine" av John Lennon, där hon spelade bas och hennes andra bästis spelade piano. Några missöden uppstod med elförsörjning till instrument, men på det hela taget var det så fint att den här mamman började grina lite redan innan ceremonin startade. För jisses - min lilla baby har blivit så stor!