tisdag 11 juni 2019

Tre tomma no. 86

Slattar görs slut på i en rasande takt. Har redan påbörjat nästa blivande tom-inlägg. Men nu tar vi det här.


SNP. Animal tiger. Wrinkle mask.
Luktade lite funky, rinnig essens och rikligt av den så jag har kvar i min "essensburk". Lite kladdig kanske, och såg roligare ut än vad den gjorde under. Bildbevis finns på mitt Instagram under händelser märkta "Moi?"
Plaståtervinning
Betyg 3/5

Ica. Ekologiskt certifierad nattkräm. 
Inte den första tuben jag gjort slut på, och inte den sista heller eftersom dess ersättare står på badrumshyllan.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Moroccanoil. Moroccanoil behandling.
Och där tog den lilla flaskan slut. Den mest väldoftande håroljan out there, tycker min lilla näsa. Den lilla flaskan är dock hyfsat svårdoserad, och finge jag önska så skulle jag vilja ha en mindre öppning så det är mindre risk att oljan gluck-gluck-gluckar ur flaskan. Annars toppen - såklart, eftersom jag önskat mig en ny i födelsedagspresent.
Glasåtervinning på flaskan, plaståtervinning på korken.
Betyg 5/5