lördag 29 juni 2019

Junifavoriter

Så var det dags att summera ännu en månad. En dag tidigt förvisso, men söndagar är datorfria för mig så så får det bli. Juni har gått tokfort för mig. Så mycket som har hänt, både bra och sorgliga saker. Och favoriterna var de här.



Bok: Är det fusk att utse "Jane Eyre" av Charlotte Brontë eftersom det var tredje gången jag läste den? I så fall fuskar jag.

Fic: Har läst om några one-shots, men på det stora hela en fic-fri månad, så ingen favorit i juni. Funderar faktiskt på att stryka den här punkten, men den få vara kvar en stund till.

Film: Ingen bio, precis som vanligt. Men "BlacKkKlansman" var förjädra bra ändå.

Tv-program: Eftersom jag bara sett "Downton abbey" så...

Nagellack: Slytherin från Pahlish.



Skönhet: Min favoritremover från Depend, den blå med titeln Supersnabb. Tar bort allt lack i ett nafs, förutom glitter för de behöver en alltid jobba lite extra med.

Upptäckt: Jag har alltid vetat att mina barn bär på oanade talanger, men att E kan spela bas var lite av en överraskning. Hur kul som helst!

Extra speciell rolighet: E gick ut grundskolan med pompa och ståt. Mammas lilla hjärta.

Favoritinlägg: Har jag inte funderat över alls. *tänk tänk tänk* Jo, men för att följa månadens tema, så var det fint med en "Graduation day".