tisdag 4 juni 2019

Tre tomma no. 85

Dags för en sådan här igen.


Innisfree. Skin clinic mask. Collagen.
Det var bra länge sedan jag använde en arkmask. Inte för att jag inte har några, för jag får knappt ihop lådan de ligger i, utan mer för att jag slackat lite i min hudvård på sista tiden. Men i går gosade jag på rejält och både skrubbade och dubbelmaskade, och den sista jag slängde på var alltså denna arkmask. Urusel passform, men gosig att ha på. Mild och trevlig doft, okladdig och lite essens kvar att använda som serum.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5

Atrix. Intensive protection cream. 
Mångårig favvo. Den här gången tog den slut i sovrummet.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Kicks. Oxygen treatment.
Mitt valda baslack. När jag lackpausade så hann det dock tjockna till oanvändbarhetens gräns, så jag köpte en ny - helt enkelt.
Miljöfarligt avfall, då det finns kvar produkt, men den stora korken tänker jag plaståtervinna asap.
Betyg 5/5