lördag 30 november 2019

Novemberfavoriter

Sista november blev en solig, snöig, kall och hal grej här där jag bor. Men nu har jag jobbat klart och tänkte skicka iväg mina favoriter för månaden innan det är dags att brassa på hamburgare och frittar mitt i allt adventspynt.

Bok: "Wilder girls" av Rory Power. En väldigt bra debutbok.

Bildkälla Goodreads

Film: Väljer det som hittills är årets enda biofilm - "Terminator: Dark fate".

Tv-program: "The Tudors".

Nagellack: Som jag har funderat över den här punkten. Men jag tror minsann att det är Rust worthy från Essie. Idag i varje fall.



Skönhet: H&Ms egen parfym som helt enkelt heter Vanilla, gillar jag. En lite pudrig vaniljdoft som inte känns för söt. På mig i varje fall.

Upptäckt: Jag såg något mystiskt glödande klot på himlen igår. Snygg grej.

Favoritinlägg: Det om Tintin som jag skrev häromdagen.