lördag 9 november 2019

Tre tomma no. 96

Det är ju inte superlångt kvar till jag har fyllt nummer 97 också, för så kan det gå om en plötsligt får hjälp att tömma sina förpackningar.


Depend. Nagellacksremover. Supersnabb.
Kommentarer överflödiga.
Plaståtervinning
Betyg 5/5

Natural olive secrets. Olive oil soap. Natural.
Andra tvålen av samma jag gjort slut på. Den här gången med hjälp av E, som även hjälper mig ta slut på den tredje som är i duschen just nu.
Pappersförpackning
Betyg 5/5

The face shop. Real nature. Red ginseng.
Jag fick klippa ett par extra snitt i hakpartiet, men förutom det så kan det här vara den arkmask som haft den allra bästa passformen hittills. Essensen hade lite läskig konsistens och färg, men sjönk in fint i huden utan att kännas kladdig. Alldeles perfekt med essens för en användning, så inget överflöd att spara den här gången. Kan tänka mig ett omköp. Mitt ansikte gillar ofta röd ginseng, och den här gången var inget undantag.
Plaståtervinning
Betyg 4/5