måndag 7 februari 2022

Oh no!-Dagens

 


Låt: Ingen alls: Jag inte lyssnat på någonting de senaste veckorna. Tråkig jag är!
Outfit: Grå leggings, vinröd polotröja, blåmönstrad kofta. Allt från H&M.
Smink: Mascara från L'Oréal, blusher från So Susan, läppstift från Dear Dahlia.
Nagellack: Darth Vader från Cadillacquer.
Doft: Har varit dåligt med det sedan luktsinnet försvann med coviden. Det är tillbaka, men jag kom liksom av mig.
Smycke: Bara mina vanliga ringar.
Klocka: Ingen på armen.
Läser: "A poem for every winter day". Månadsboken är "Alternativa fakta" av Åsa Wikforss. Ska till att börja på julklappsboken "Dosan" av Helena Sigander.
Frukost: En konstig en. Knaperstekt ris, avokado, gurka och stekta tomater. Till det te med mjölk.
Fika: Mer te, samt jordnötssmörkakor som E bakade igår.
Middag: Buffalo blomkål med slattar av pommes frites som tar upp plats i frysen. Grönsaker till det. Och vatten.
Pryl: Stekspade.
Motion: Yoga och hundpromenad: En pranayama också, som är ett snofsigt namn för andningsövningar.
Kvällsnöje: Softa.
Att tillägga: Bror min har covid. Attans också.