måndag 8 augusti 2022

Many years have gone by-Dagens

 

Gissa var älskade maken står.

Låt: "Quietly yours" med Birdy.
Outfit: Prickig t-shirt från H&M, randiga coulottes från Ica Maxi. Båda med en hel del år på nacken.
Smink: Concealer från Maybelline, "foundation" och mascara från L'Oréal, läppstift från Milani som blusher och även skirt på läpparna då och då.
Nagellack: Candyfloss från H&M.
Doft: moi
Läser: "A poem for every summer day" och "Vålnadernas historia" av Magnus Västerbro. I övrigt är jag i en lässvacka och känner för just ingenting alls av de 18 böcker jag har i väntar-på-att-bli-läst-högen. Ska försöka masa mig igenom bokcirkelboken i varje fall, när jag får tag på den.
Frukost: Te, äggröra och hembakat bröd.
Fika: Te och glass.
Middag: Sinatrapasta.
Pryl: Bästa filten. 
Motion: Yogapass, hundpromenad, 30 minuter motionscykel.
Kvällsnöje: Ansiktsmask.
Att tillägga: Den som tittar noga ser något nygammal på mig. Örhängen! Jag kan bespara er detaljerna, men jag upptäckte att mina hål inte alls växt igen, bara blivit... tilltäppta. Nu har jag fixat det.